please hear me

Friday, October 9, 2015

saya kuat cengeng :')

i dont know what happen to me in this 2 weeks.
maybe penat.
hurmmm.
menangis je aku 2 minggu ni.
sungguh tak kuat.
tak tau nak cari kekuatan balik tu mcm mana da.
minggu lepas aku rasa lagi teruk kot aku.
start je hari rabu.
aku langsung tak dapat tido.
sebab kepala otak ni duk fikir project yg brlngsung jumaat tu.
aku dgn roomate tak tido.
aku ulang "TAK TIDUR"
hari khamis pulak. lepas je kelas bisnes statistic .
tetibe ad budak laki tanya aku. nak pegi kelas bisnes techno ke tak.
aku mampu jawab "tak"
sebab kepala aku fikir project tu je.
then budak laki tu pegi inform lect. lect bagi lepasan kt students yg amek project tu sahaja. alhamdulillah sangat.
then tetibe time tu jugak aku nangis mcm org gila. smpai aku terduduk depan dewan kuliah. ramai tgok. and ad sorg lect ni nampak
dy tolong.
time tu aku rasa "ALLAH ITU ADIL"
Allah hadirkan seseorang bantu kami time semua tgh serabut semua tu.
mlm tu. buat project tanpa tido.
again.
JUMAAT - 2 OKTOBER 2015
aku lambat sampai. ad ahli group aku pegi maki aku pepagi tu.
sumpah aku menangis lagi.
da la stress. kena maki pulak tu .
ya Allah. aku lemah gila sgt time tu.
tapi .......
ada keajaiban.
group aku menang.
aku menangis lagi.
menangis kegembiraan
time tu aku rasa
berbaloi sangat bila stress, serabut, kecewa, semua lahh.
Allah hadirkan pelangi selepas hadirnya hujan.
Syukur Alhamdulillah. :')
this week !!!!!!!
stress nak siapkan assignment, nak study for quiz and test .
grrrrrr.
mcm ni ke dugaan sem 5 ?
aku berharap sangat sem ni aku dpt buat terbaik utk family.
insyaAllah :)
p/s : ni karangan ke ape ni -_-" hahahahahahha .
kejappp !!!
kek tu nama nya cheesekut.
syira comey yg buat.
hihihi
ramai puji sedap.
mcm tak percaya je :')