please hear me

Saturday, May 18, 2013

Happy Teachers & Lecture's Day !


Assalamualaikum..
hoho..
Sory la..

Hari guru & lecturer Khamis hari tu ..
Tapi baru hari ini aku nak update ..

So ,,
Kepada semua guru-guru yang mengajar Noor Syahirah ny ..
Saya mengucapkan Terima Kasih sangat sangat sangat ..
Kerana telah bertungkus lumus mengajar pelajar yang terlalu "comey" ny ..
kih kih kih :-P

Tadika Kemas Putrajaya[1Tahun] --> SK Putrajaya Presint 9(1)[6Tahun] --> SMK Putrajaya Presint 9(1)[2Tahun] --> SMK Serting Hilir Kompleks[1Tahun] --> SMK Putrajaya presint 14(1)[2Tahun] 

and now i study at Integrated College of Allied Health and Nursing
Klik kat sini untuk tahu lebih lanjut ..

"ICAN"


Aku start masuk kolej tu awal bulan 4 (April)..
So , sekarang kan da bulan 5(May)..
Da sebulan aku da kt kolej ny ..

Sejak aku belajar kat situ ..
Aku cuba untuk fokus kan dalam pelajaran ..

Fokus fokus & fokus ..
Sebab apa ??

Nanti bulan 7 (Julai)..
Aku da exam ..

Ok ok ..
Berbalik kepada topik asal kita ..

Hari Khamis hari tu ..
Kelas aku pukul 8 pagi tau ..
Aku kunci jam malam pukul 5.30 pagi ..
Tapi terlajak bangun ..
Aku bangun pukul 6.30 pagi ..
huhu
Kecewa je rasa ..
Nasib aku sempat mandy , siap siap ..
Tapi bila aku siap siap ..
Da turun bawah ..
Nak tunggu bas jemput kiteorng ..

Tibe tibe je kami kami semua di kejutkan oleh Class Rap kami ..
Dy mcj penolong kami ..
Mcj tu berbunyi "Kelas pagi dibatalkan kerana ad Sambutan Hari Nursing"..

So , aku dengan rasa bengang + marah ..
Aku pun mengeluh ..
Da la bangun lambat ..
Aku cepat cepat siap tadi ..
Tuttt tuttt ..
Kelas pagi tak ada ..
Sakit jiwa betol ..

Aku tetap menunggu bas macam biasa ..
Sebab petang bas memang tak kan jemput ..
So , sementara tunggu bas jemput ..
Aku dengan kawan kawan pergi Seven-E..
Beli roti .. 
Aku lapar tahap "gaban" tau tak ..

So , lepas beli roti ..
Kiteorang tunggu bas kat dalam Giant ..
Sejuk sikit ..
kih kih kih :-P

Then kiteorng snap snap gambar ..







Lepas tu ..
Bas pun sampai ..
Apa lagi ..
Kiteorang berebut rebut naik bas ..
Macam budak budak je ..

Then sampai kolej ..
Kiteorang kemaskan kelas ..
Susun kan makanan ..
Untuk jemput lecturer ke kelas kami ..
Nak sambut hari lecturer kate kau ..
kah kah kah ..

Nah , aku bagi gambar gambar nya ..




Yang pakai baju kurung tu ..
Beliau mengajar subjek "Introduction of Health Care" ..




Ini Domino Pizza ye ..
Bukan Pizza Hut ..
Harap maklum ..
Psttt ... Sebenarnya Noor Syahirah tak suka makan Domino ny ..
Tak minat ..
Lau Pizza Hut tu boleh la ..
Hehe
Tak ada lahh ..
Aku bab bab makan ny ..
Aku redah je ..
Janji perot aku terisi dengan makanan ..



Kek ny pulak ...
Ada classmate aku yang Indian yang sponser ..
Aku  tak reti eja ..
So, aku hentam saja ..

Budak tu kaya kot ..
Tu sebab dy sponser ..
kih kih kih 



Yang potong kek ny ialah kami punye Koordinator ..
Aku nak terangkan apa koordinator pun aku tak tau ..
Dy lebih kurang macam ketua lahh ..








Yang pakai tudung hijau & baju kurung hijau adalah lecturer aku ..
Dy mengajar kami subjek "Physiology" ..

Thanks to all teacher ..


*Saya akan cuba untuk kuatkan hati hari demi hari ..
Dear , saya rindu awak .. Jaga kesihatan tau .. Saya sayang awak ..

143
ILOVEYOU

:')
The End !