please hear me

Saturday, February 22, 2014

MALAS


Assalamualaikum

agak lama jugak wa tak meng'update' belog ni. hahaha .. biasa la. wa kalau da malas. mmg malas terus.. tak ada la. aku kalau nak update kat belog ni. kena tunggu idea berderet-deret dulu la.. kalau tak mmg tahun depan baru aku update kot. kah3 (gelak tak bape gelak) ha. mcm skrg ni. tadi idea nak menulis ni da ad da.. tibe2 hilang ke gunung kinabalu da idea ni. mencik waa! kuang3! sebenarnye. aku tak ada idea. hahaha.. saja nak menambah idea yang tak ada ni. (aku merepek) maaf lah. tadi g jalan-jalan dgn mak dan adik aku. lepas tu g makan kat mamak. perghh! ni wa nak marah.. mamak tu masak mcm ape je. mentah sangat3! siap ada bau hanyir wehh! aku ni ha. sampai nak termuntah-muntah.. yela. dengan bau hanyir nye.. aku ni da la tengah pening time tu. pening tak hilang dari semalam. tak tau la kenapa.

isnin ni aku ada test dinamika tau. tapi bila aku da balik putra. satu buku pun aku tak sentuh. parah da ni. hahaha. esok. aku da balik melaka. balik pagi pulak tu. aiihhh..ni yg wa rasa malas ni. kih3. da la. wa nk off.. tata.. Assalamualaikum. 

Sincerely,
Cik Syira yang comey-comey tu. hahahaha